Veckans IN:UT

IN:
1 hatthylla
1 skohylla
7 blomkrukor

UT:
1 råsaftscentrifug
1 liggunderlag
1 pall
3 askar
1 sil
2 gafflar
1 par strumpor
1 kofta
1 par shorts
1 anorak
1 par överdragsbyxor
13 bakform
1 citruspress
2 ugnsformar
1 kastrull
1 sopborste
1 tvålkopp
1 fat
1 klänning

Resultat: -24

Upptäckte några saker som borde varit med förra veckan, men de får skrivas in nu istället. Känns som om vi fortfarande rensar lite allmänt här hemma, jag tar allt lite eftersom vi packar upp eller flyttar om i skåpen och slänger ner saker i en kasse som ska till second hand-butiken.

På in-sidan så har vi äntligen skaffat skohylla (vi sålde den gamla på Blocket då den var för lång för att passa här) och planerat på balkongen fotade jag ju för ett tag sen, men missade att skriva upp inköpen på listan. På in-listan hade jag även hoppats att får skriva upp några klänningar till mig själv, men tyvärr fyndade jag inga sådana på loppisen utan det blev bara barnsaker. Var ju det som vi hade störst behov av, men jag skulle hemskt gärna ha lite fler amningsvänliga sommarplagg. Kanske dyker upp framöver.

3 reaktioner på ”Veckans IN:UT

Kommentera

