Veckans IN:UT

IN:
1 baddräkt
1 linne

UT:
1 lampa

Resultat: +1

Äntligen har jag hittat en baddräkt som både är snygg och som funkar att amma i. Tack Amningshysteri för tipset. När jag ändå beställde på nätet passade jag dessutom på att köpa ett amningslinne och lite hudvård som ju inte kommer med på listan.

I bägge beställningarna, från Mammaglad respektive Classy Organics, så var den produkt jag egentligen tänkt köpa slut i lager. Av båda två blev jag dock erbjuden att ersätta den önskade varan med en liknande, men dyrare produkt, utan extra kostnad. Så ska kundservice bedrivas! Dessutom var bägge leveranserna supersnabba vilket är något som jag verkligen uppskattar.

2 reaktioner på ”Veckans IN:UT

  1. Hej!
    Tack för en fantastisk blogg och bra tips i vardagen!! Jag skulle så gärna vilja dela några av dina inlägg på facebook men du har ju ingen dela eller gilla på fb-gadget… Kanske en ide för framtiden?
    Med vänlig hälsning,
    Sofie

    • Vad kul att du gillar bloggen!

      Om du tittar precis under inlägget så finns det två rader för ”share this” och ”Gilla” och där hittar du länkarna till att dela eller gilla på Facebook. 🙂 Blir hemskt glad om du vill dela mina inlägg.

Kommentera

