Veckans IN:UT för semestern (3 v)

IN:
4 klänningar
1 kjol

UT:
Ingenting

Resultat: +5

Eftersom jag endast kört autopostade inlägg under semestern har det inte blivit någon IN:UT-lista för de veckorna utan jag samlar allt i en post nu istället. Jag är egentligen inte den som semestershoppar särskilt mycket, men jag både köpte några plagg på loppisar vi besökte och fick ärva några semesterklänningar av svägerskan, så det blev lite på in-listan ändå. I efterhand kan jag känna att några av plaggen var onödiga, särskilt då jag hittade fläckar i efterhand både på kjolen och en av klänningarna som loppisfyndades. Det är ju det där med att inte dras med när plaggen bara kostar en femma…

Kommentera

