Veckans IN:UT

IN:
1 sprits

UT:
Ingenting

Resultat: +1

Inför att jag började det stora bakandet inför lillebrors namnfest så införskaffade jag en ordentlig sprits. Det var faktiskt ett riktigt bra köp, för oj vad mycket lättare det var än att använda en egengjord rulle av bakplåtspapper. Förhoppningsvis ska jag baka lite mer nu när vi har en bättre ugn dessutom och då kommer den ju väl till pass.

Med bara en sak in hade den här veckan verkligen  inte behövt bli ett plusresultat, för jag har en hel del som står i utrensatskåpet, men har inte lyckats ta mig iväg med prylarna. Istället har jag gjort mig av med alla bebiskläder för de första sex månaderna. Nu ser jag fram emot nostalgin i att se vännens lilla bebis i kläderna.

Kommentera

