En bättre fredagsbild

fredag

Maten var himla god i alla fall, tyckte maken (och jag med).  Att det endast var max två familjemedlemmar som åt samtidigt (och det var aldrig jag och maken) kan vi väl ignorera.

8 reaktioner på ”En bättre fredagsbild

  1. Hehe, jag känner igen mig i det där. Numera har både jag och mannen förvandlats till klufsande rapidätare och bara kastar i oss maten. Framför allt blir det tydligt när vi äter med andra som inte har barn och som undrar vad det är med oss. 😉

    • Haha. Vi hade faktiskt en lugn middag häromdagen, men det var för att den febriga storasystern däckade innan middagen (hon fick äta annan mat lite tidigare) och lillebror fick majskrokar så det kom ut ur öronen… Känns som om det var första gången sen han föddes.

    • Andas djupt och räkna till tio…många gånger per dag. 😉 Jag känner det som att jag måste hitta en vardag som funkar just nu för maken har varit hemma så himla mycket och det är först nu han börjar jobba heltid på riktigt. Kan återkomma med råd kanske. Den här rätten lagade jag genom att göra basen på dagen när stora E var på förskolan och lilla E tog en tupplur, så kokade jag bara upp den och lade i fisk och skaldjur när maken kom hem.

  2. Hej söta,
    tack för dina mail och kommentarer den senaste tiden. Det värmer mycket att du kommer in och skriver några betydelsefulla rader.

    Hoppas allt e bra med er.
    Fina bilder lägger du i alla fall upp =).
    Kramar

Kommentera

