Veckans IN:UT

IN:
1 bh
1 klänning

UT:
1 kudde

Resultat: +1

I veckan förstärkte jag amningsgarderoben med en ny bh (reaköp) och en klänning (byte). Klänningen var mer ett plus, medan bh:n var en nödvändighet insåg jag när jag köpt den. Jag har ändå tänkt att amma i alla fall ett halvår till och det är himla viktigt med en bh som sitter bra. Himla synd bara att jag inte drar en storlek som säljs i ekomaterial.

Som vanligt hade jag tänkt rensa mer, och har en påse i hallen som jag slänger ner grejer i lite då och då, men som ännu inte tagit sig vidare till Stadsmissionen. Kanske nästa vecka.

2 reaktioner på ”Veckans IN:UT

  1. Hå hå, här hänger det också en ”på väg ut-kasse”..Har bestämt mig för att starta inom kort med ordentlig rensning innan flytt, tror att det blir noggrannare gjort om jag börjar nu istället för att stå ute i det kalla förrådet i december och stressa. Varje sak som får ett nytt hem räknas-haka inte upp dig på att det inte går i det tempo du önskar 🙂

    Sv: Vi körde på samma taktik när vi var hemma med Astrid, men nu när man har två att ansvara över så delar vi mer. Samma med nätterna, vi hjälps åt dygnet runt, annars skulle någon av oss bli galen 🙂

  2. Ja, jag kan verkligen rekommendera att börja i tid. (Har ju en hyfsat nyligen flytt i bagaget så jag kommer ihåg hur det var). Det är väl mest att jag stör mig på den där kassen i hallen som tar upp onödig plats när kassen skulle kunna vara på Stadsmissionen istället.

Kommentera

