Veckans IN:UT

swedish_grace

IN:
4 tallrikar

UT:
Inget

Resultat: +4

Fortfarande hänger utrensat-kassen i hallen och tittar uppfodrande på mig för att jag ska ta den till stadsmissionen. Får se om jag lyckas veckan som kommer. Dessutom hade jag tänkt skriva om lite annat jag planerar att få iväg, men med den här takten så är det nog bäst att jag håller tyst tills det faktiskt går iväg.

Im-delen av listan känns helt ok den med. Har byggt på nya serivsen med fyra tallrikar, som jag fick via ett presentkort för att jag svarat på undersökningar. Det känns som ett ganska bra sätt att bygga på sin servis, och gör att jag faktiskt ser vad jag får för mina undersökningspengar. Det har blivit mest barnkläder annars.

10 reaktioner på ”Veckans IN:UT

  1. Åh, den servisen är så vacker! Vi har fyra små skålar som jag fått genom att lämna blod, det tycker jag också är ett bra sätt att uppdatera sitt porslin 🙂 Är så imponerad över in/ut-listorna, har tänkt att försöka mig på det men inte vågat ännu…

  2. Jag tänkte precis på samma sak som Angelica – att ni hade samma porslin på IN-listan denna vecka. Lustigt!

    Trevlig att ses idag, vi får ta en fika eller nåt när jag också är mammaledig.

  3. Älskar Swedish Grace! Vi har tänkt börja köpa på oss den, men måste vänta tills vi flyttat till huset då våra nuvarande köksskåpar är så grunda..Eller iofs så kan vi ju börja med småskålar och assietter 🙂 Vart är det du svarar på undersökningar?

    Sv: Det är riktigt spännande! Nu är vi uppe i 700’000 🙂 En fin höjning från 275’000 på fem år 😉

    • Att vi skaffade dessa blev lite av en slump. Jag hakade på en kampanj där man fick dessa tallrikar och vips hade vi åtta stycken flata. Nu blir det djupa för undersökningspoängen. Jag är med i en panel som drivs av Norstats, den är bra för att det är lätt att samla poäng tycker jag, och det är bara undersökningar och ingen reklam.

      Heja heja! Vilken värdeökning, förstår att det är spännande.

    • Det stämmer, hela familjen kör Klean Kanteen här hemma (eller inte lillebror kom jag på för han har ingen flaska än så länge), och vi är supernöjda med dem.

      Jag tycker att den där flaskan verkar helt ok, men det är som du säger svårt att veta hur korken (gissar på att du tänker på sportkorken) funkar. Matrialet blir ju tyvärr plast oavsett vilket märke man väljer. Korken ska ju gärna vara läcksäker och kunna stängas själv av barnet. Jag tycker att Kanteen-flaskan med den nya sportkorken funkar bra och tätt, men E kan ännu inte stänga den tillräckligt hårt själv så ännu har vi inte bytt till sportkork för hennes del utan hon kör fortfarande med drickpipen. Den är för övrigt sjukt läcksäker.

Kommentera

