Veckans IN:UT

IN:
4 tallrikar
1 par strumpbyxor

UT:
2 par strumpor
1 par strumpbyxor

Resultat: +2

I veckan kom till slut de sista tallrikarna från kampnjen jag deltagit i. Nu har vi åtta flata och fler gäster än så har vi nog inte plats med.

På listan den här veckan hittas också strumpor- och strumpbyxor som slitits mycket den senaste tiden. Nackdelen med att köpa ett helt gäng samtidigt är att många också går sönder samtidigt.Nu var det dessutom mina enda lite färggladare strumpbyxor som fått ett stort hål, så då kände jag att jag ville ha ett nytt par i samma färg. Jag köpte från samma märke, och förhoppningsvis håller de lika länge som de gamla – jag minns inte när jag köpte dem, men det var innan jag och maken blev ihop så minst sju år sen. Inte eko tyvärr, men håller de så länge så känns det ändå miljömässigt helt okej.

2 reaktioner på ”Veckans IN:UT

    • Visst är de inte lika frekvent använda som mina svarta par, men nog har jag slitit dem ändå. Tror mer på kvaliteten på min omvårdnad. Ska bli spännande att se om de nya håller lika bra. De var vissrtligen i en ullblandning istället för bomull men tror inte att det spelar så stor roll.

Kommentera

