Veckans IN:UT

IN:
1 klänning
1 kjol
1 sjal
1 linne

UT:
6 klänningar
2 kjolar
24 ljuskoppar
1 bok

Resultat: -29

En bekant till mig ordnade ett klädbyte (toppen initiativ btw) och jag lyckades komma hem med hälften så många saker som jag kom dit med. Jag försökte hålla nere på antalet plagg och faktiskt så tror jag att det jag nu tog är sånt som passar bra i min stil.

Den stora summan på ut-listan i veckan är ljuskopparna från mitt och makens bröllop som gått vidare till ett par i vänskapskretsen som gifter sig snart. Det blir tredje bröllopet de är med på för vi fick i vår tur ärva dem från ett annat bröllopspar.

4 reaktioner på ”Veckans IN:UT

  1. Haha, innan jag läst förklaringen till listan så tänkte jag ”24 LJUSKOPPAR? WHAT”, men då var det ju förståeligt att de var så många 🙂

    Sv: När jag lyckats med receptet så ska jag dela med mig!

    Crille och barnen äter vanligtvis vid 16, och jag äter själv när jag kommit hem från jobbet (slutar oftast 18:10, hemma 18:30). Att sitta ner en kväll i veckan och äta tillsammans i lugn och ro, det känns som en väldigt bra investering i ”oss” 🙂 Båda flickorna somnar mellan 19-20, så det blir inte så himla sent hos oss, och blir jag riktigt hungrig när jag kommer hem så får jag äta en frukt eller nåt sånt 🙂

    • Kul att höra hur ni äter. Vi brukar vanligen vänta tills maken kommer hem och äta tillsammans, men om de tre annars äter ihop och du senare förstår jag verkligen ert upplägg.

  2. Älskar dina in och utlistor, det sätter liksom fokus på mitt eget samlande/slängande. Försöker verkligen tänka på det som jag konsumerar, och föräldrapengen underlättar ju en del att det inte blir så mycket på IN-listan 🙂

Kommentera

