Veckans IN:UT

IN:
1 termometer

UT:
3 klänningar
2 koftor
1 t-shirt
1 linne
1 ask med knappnålar
1 glas
2 julgransprydnader

Resultat: -10

I veckan har jag bytt ut min amningsgarderob mot min vanliga sådan. Hurra! Det finns inget som får en att uppskatta sina vanliga gamla kläder som en period av att ha dem undanlagda. I samband med att jag hängde in dem gjorde jag också en genomgång och rensade ut lite plagg. Det kommer nog att bli fler för jag har några som jag var tveksam kring och som jag därför kommer att pröva och se en period om jag verkligen använder dem. Amningsplaggen som inte längre använts har jag delat upp i två högar, en för att sälja på Tradera och en som en vän ska få, men ingen av dessa har lämnat hemmet ännu.

På ut-listan finns även några saker som gått sönder här hemma. Inte helt oväntat i samband med att granen kläddes tillsammans med två småttingar. Dessutom tappades ett glas i golvet.

Termometern på listan in är faktiskt kvarglömd från förra veckans lista. I samband med mitt försök att få till bästa kolan så rekommenderades termometer vilket ledde till att jag köpte en. Tyvärr fick jag inte riktigt ordning på den, så frågan är om det var ett dumt köp.

En reaktion på ”Veckans IN:UT

  1. Skönt att återgå till ens vanliga garderob igen! Jag är sex månader (drygt) in i graviditeten och lite less på för små kläder. Samlade allt för smått i en gigantisk påse som åkte till förrådet, och vilken luftig och fin garderob jag fick! Drömmen är ju att den alltid ska vara sådär luftig, och bara innehålla sånt jag verkligen tycker om.

    Har fått ett lass med amningslinnen, tröjor och klänningar vilket känns toppen, även om designen och snitten på dessa amningskläder inte är av snyggaste varianten.

Kommentera

