Vill du också samla till presentkort genom undersökningar?

Jag skrev häromdagen på Instagram att jag är med i en panel på nätet där jag kan samla till presentkort genom att svara på undersökningar. Min tanke är att de ”pengarna” ska gå till lite onödig lyx, men ibland har det också blivit barnkläder eller behovsprylar. En sak som jag samlat ihop till är hälften av vår servis med tallrikar av modellen Swedish Grace. (De flata tallrikarna fick jag via en kampanj hos Findus.)

Egentligen är jag med i flera paneler, men det är en av dem som jag gillar lite bättre. Det är bara undersökningar med hyfsad intervall och ok ersättning. (Jag har även testat t ex gratisbio men där blev jag överhopad med skräpmail efter att ha gått med – så är det alltså inte här.)

Hur som helst så måste man bli inbjuden för den här panelen och nu fick jag möjlighet att bjuda in ett gäng. Jag frågade som sagt på Instagram, men har inte fyllt upp alla platser än så jag kollar även här. Vill du också vara med, maila till ekomammaistan@gmail.com.

Edit: Nu har många många fler mailat än jag har platser för. Förhoppningsvis dyker det upp något nytt värvningstillfälle snart igen (det har varit tillfällen förut) och jag ser till att skriva om det här i sådana fall.

3 reaktioner på ”Vill du också samla till presentkort genom undersökningar?

Kommentera

