Handkräm från Estelle & Thild

Estelle_thild_handcreme

Hand creme, Estelle & Thild, 75 ml, 175 kr.

Jag har fått många tips om den här handkrämen från Estelle & Thild och nu när jag testat den har jag inte svårt att förstå varför. Den har en lätt konsistens som varken är för tjock (även om jag gillar ganska tjocka krämer) eller för rinnig. Den är lätt att smörja in och går snabbt in i huden. Dessutom doftar gott och inte för starkt.

På minussidan så finns det faktiskt inget!

Betyg: 5/5

2 reaktioner på ”Handkräm från Estelle & Thild

  1. Åh den där är en av mina favoriter! Kan också tipsa om Urtekrams björk-handkräm som jag köpte häromdagen. Inte en femma kanske, men för 34 pix så gör den ett väldigt bra jobb.

    • Bra tips! Uppskattar alltid bra budgetprodukter för jag tror att det är en nyckel till att få fler att köpa eko. Kanske ska testa denna nästa gång!

Kommentera

