Jag fick en present

agonist_isis

I veckan som gick fyllde jag år, och jag hade gjort klart för maken att jag endast önskade mig två saker – en middag på tu man hand och den här parfymen: Isis från svenska Agonist.

Agonist gör dofter som är 100% naturligt baserade (även om jag inte fattar ens hälften av innehållsförteckningen så litar jag på mer kunniga personer som rekommenderat detta märke), och som doftar så himla gott! Jag har letat efter en ersättare till min tidigare favorit, Flowerbomb, hur länge som helst så när jag testade denna blev jag hyfsat lyrisk.

Det ska visserligen sägas att jag inte är någon större parfymförbrukare, men eftersom jag varken använder smink eller har för vana att använda smycken så är det trevligt att ha en doft som ger där där lite lyxiga festkänslan. Idag är det fredag och då sätter jag på mig lite parfym och startar helgkänslan!

PS. Jag såg i Agonist webbshop att det går att köpa testvarianter av parfymerna, verkligen ett tips för den som förbrukar lite eller har svårt att bestämma sig. Annars finns parfymen att prova på NK i Stockholm. Jag har varit där och provluktat ett antal gånger…

3 reaktioner på ”Jag fick en present

  1. Grattis i efterskott!
    Tack för tipset! Gillar också flower bomb men det har börjat kännas lurt med för långa och krångliga innehållsförteckningar!
    Ha det gott! /Karin

    • Tack så mycket!

      Kul att du gillade tipset. Har själv alltid haft svårt att hitta parfymer som jag gillat, så gissa om det var svårt när jag inte kände att jag kunde köra på flowerbomb längre.

  2. Pingback: I mitt badrumsskåp – Ekomamma i stan

Kommentera

