Lästips

Den här kvinnan har haft samma outfit till jobbet varje dag i tre år.

Naturligt Snygg skriver om hur ekologiska solskydd funkar. Bra inför sommaren!

Coop har gjort denna reklam som visar effekten av att äta ekologiskt. Det är ju en reklam, men är himla effektivt att få en snabb visning av att det faktiskt ger effekt att äta ekologiskt.

2 reaktioner på ”Lästips

  1. Ännu en mycket bra och läs- (se)värd länklista! En jobbuniform kanske är en bra grej ändå. Skulle onekligen vara skönt att slippa väljandet varje morgon… Skulle du kunna tänka dig att ha det så? Och om, vad skulle du ha på dig?
    Jag skulle nog ta typ samma som Matilda gjorde men kanske med jeans istället.

    • Jag skulle gilla att ha en jobbuniform (fast det nästan är så att jag har tre stycken olika som jag varierar mellan just nu när jag cyklar till jobbet och inte alla kläder funkar).

      Jag skulle nog kunna tänka mig något liknande Matildas, men vitt är inte riktigt min färg eftersom jag är en sån himla spillare. Det funkar inte heller så bra med två kladdiga ungar och lekplatshäng. Men nån fin blus (fast jag hatar att stryka) och typ ett par svarta slacks eller jeans känns ju som en klassisk kombo. Fast jag kan också tänka mig att ha en variant med kjol ibland.

Kommentera

