Bloggen har sommarlov!

sommarlov

Det har ju varit tyst ett tag här nu, så det kanske inte är någon nyhet att bloggen har sommarlov, men jag ville ändå klargöra att det är en paus och att jag inte slutat att blogga. Under bloggpausen kan ni följa mig på Instagram.

Till sensommaren/hösten har jag inlägg på gång om min organisering av barnens växalådor, elcykeln, cykelvagnen, barnens sängar och ett gäng recensioner av ekohudvård. Är det något annat ni vill läsa om så kommentera här!

2 reaktioner på ”Bloggen har sommarlov!

  1. Är imponerad av att ni har valt bort bil, inte så många barnfamiljer som gör det. Hur ordnar ni sommarutflykter och resor? Hyr ni bil ibland? Vilka färdmedel har funkat bäst i sommar? Tips inför bokning av buss/tåg?

Kommentera

