Bloggen är tillbaka!

bloggstart

Det tog lite tid att komma in i vardagen igen, men nu rullar det på igen (även om sommaren drog igång på nytt). Som vanligt ser jag fram emot hösten som en nystart och hoppas på att kunna ta tag i lite projekt som inte blev av i våras. Min förhoppning är att kunna blogga en hel del också. Hoppas att ni vill följa med!

Apropå bilden så har storasyster under sommaren börjat fota med min kamera, det blir väldigt mycket suddigt men mycket roligt också. Som bilden ovan som inte visar mitt ansikte men ändå känns så väldigt jag.

Kommentera

