IN:UT Februari

IN-UT_feb

Ekomammans IN:UT:

IN:
1 klänning
1 tröja
1 ugnsform
Summa IN: 3

UT:
33 böcker
1 objektiv
2 par strumpor
3 trosor
1 ugnsform
Summa UT: 40

Kommentarer: Min ursprungliga plan för kapselgarderoben var att byta kapsel nu första mars så jag har under februari köpt två plagg till vårkapseln. Nu kommer jag dock att skjuta på kapselbytet till 1 april. Troligen kommer minst ett plagg till köpas under mars. Dessutom var jag tvungen att göra ett tråkigt inköp då min gamla favoritugnsform åkte i golvet här hemma. Jag hade haft den sen jag flyttade hemifrån och det var en sån form som passade till allt så det var inte lätt att hitta en ersättare men eftersom vi använde formen så mycket så var det ett ganska akut behov att fylla.

När det gäller ut så har jag gjort ännu en rensning i bokhyllan och dessutom rensat lite trasiga underkläder.
I och med att jag bytte kamera i januari så hade jag ett objektiv som inte passade. Detta har nu sålts och planen är att köpa ett nytt under mars.

Barnens IN:UT

IN:
1 gosedjur
2 pussel
1 spel
6 leksaker
6 utklädningssaker
1 bok
12 klädesplagg
Summa IN: 29

UT:
7 leksaker
8 pussel
7 böcker
12 utklädningssaker
3 klädesplagg
Summa UT: 37

Kommentar: Under februari fyllde storasyster år och barnkalaset (14 barn som alla gav minst en present var) plus att vi gav några födelsedagspresenter fyllde på en hel del i barnens rum. Inför kalaset rensade vi därför ut barnsaker, framför allt det som barnen ”vuxit ur”. Vi kompletterade även med några ytterligare plagg från växalådan eftersom de gick upp i storlek i januari. Jag hade sparat några plagg för att eventuellt sälja, men märkte att vi faktiskt hade behov av fler av vissa plagg, t ex trosor till storasyster.

(På bilden två födelsedagspresenter, i GOTS-märkt bomull och modal.)

2 reaktioner på ”IN:UT Februari

Kommentera

