Maria Åkerberg Face Protection

Maria Åkerberg är ett märke som jag hört prisas både till höger och till vänster så jag hade minst sagt hög förväntan när jag på försommaren köpte mina första produkter av märket. Jag köpte mina krämer på butiken Paradiset i Stockholm som hade ett bra utbud och kunskap om märket.

Maria Åkerberg Face Protectoion, 50 ml, 295 kr

+
Doften! Den doftar lätt och lagom av lavendel.

Konsistensen på krämen. Jag föredrar lite tjockare krämer i mer ”salvig” konsistens. Jag tycker dessa är lättare att dosera och att smörja in.

Krämen går lätt in i huden och kladdar inte.

Storleken på tuben. Uppskattar att den både finns i 50 ml och 100 ml.


Inget!

Betyg 5/5

Kommentera

