Sista inlägget

Det här är mitt sista inlägg här på bloggen. Jag har känt ett ganska bra tag att jag varken haft tid eller ork att utveckla bloggen på det sätt som jag velat. Istället har bloggandet gått på sparlåga väldigt länge, nästan ända sedan jag först upptäckte hur kul det var med Instagram och sedan avslutade föräldraledigheten med lillebror. Det känns lite sorgligt eftersom jag bloggat i många år, även innan jag startade just Ekomamma i stan, och tycker att det är väldigt roligt. Samtidigt så vet jag att det är rätt beslut just nu.

Jag vill tacka alla er som följt mig och framför allt ni som tagit er tiden att kommentera, det är för er skull jag ändå fortsatt att blogga. Vill ni fortsätta följa mig så finns jag på Instagram.

Och kanske börjar jag blogga igen så småningom, när barnen blivit större och kampen om tiden inte ser likadan ut.

 

7 reaktioner på ”Sista inlägget

  1. Åh vad sorgligt det kändes! Du har ju varit med så himla länge på alla sätt och vis här i bloggvärlden (visst har jag hunnit avverka tre bloggar under samma tidsperiod?). Fast rätt beslut förstås, det ska ju inte ta mer energi & glädje än vad det ger- tur att du finns kvar på Insta! Kram & tack för allt ❤

  2. Så himla tråkigt, du har ju varit en av mina absoluta favorit bloggar! Stort tack till dig för allt du delat ned dig. Allt gott till dig, Karin

  3. Även jag kommer sakna dina kloka tankar! Men förstår ju också att tiden är knapp och måste prioriteras!
    Lycka till i framtiden och vi ses på Instagram 🙂

Lämna en kommentar